• OSP Radni listovi

    ONE STROKE PAINTING radni list: obostrani tisak, plastificirano. Uključuje prikaz svih poteza, vrstu kistova i popis korištenih boja. Autor: KRISTINA UVODIĆ OSCI-2

  • wOil "zelena revolucija"

    Veliko hvala svima koji su se družili s nama na današnjoj prezentaciji! Drago nam je čuti da vijesti o wOilsima putuju munjevitom brzinom-svi naši današnji posjetitelji bili su jako dobro "teorijski" upućeni, pa nam nije preostalo ništa drugo nego da vam i demonstriramo ove nevjerojatne i fenomenalne boje u praksi. Za 30-tak minuta nastala je ova slika sa svim osobinama klasičnog slikanja uljima, no nakon završetka kistove smo oprali-vodom! Prva, uvodna radionica u svijet wOilsa na rasporedu je već za nekoliko dana, a slijedi i mnogo novih...stay tuned

  • OSP G.K. M.Marulića Split

    Još jedna u nizu BESPLATNIH prezentacija ONE STROKE PAINTING tehnike, ovaj put u Gradskoj knjižnici Marka Marulića u Splitu.

  • Frankfurt Messe 2. put

    Jučer se vratih doma s puta. Po drugi put posjetila sam CreativeWorld u Frankfurtu, najveći europski i svjetski sajam u art & hobby svijetu. Sve što možete i ne možete zamisliti, već poznato i nepoznato, proizvedeno i tek zamišljeno, popularno i anonimno, profesionalno i amatersko došlo je u Frankfurt predstaviti se u gomili od više od 3000 izlagača i 100 000 posjetitelja...

  • HM gost: Jimmy Leslie

    Jimmyja sam primjetila prvi put u Frankfurtu prošle godine, 2012. , dok je sprejao po platnu višemetarsku sliku na najvećem štandu na sajmu i pravio vjerojatno najveći nered ikad viđen tamo. U trenutku kad sam ja prolazila, nije bilo posjetitelja oko njega, pa sam mogla neometano promatrati taj prizor...

Best Blogger Tips

Share

ponedjeljak, 15. listopada 2012.

Povratak Otpisanog

 

Zgodno se poklopilo da je, dok sam planirala raspored radionica i prezentacija za listopad, Z. planirala selidbu, i to iz nenamještenog u namješteni stan, te tražila udomljavanje za nekoliko komada namještaja od kojih se nije željela zauvijek rastati.

Dva totalno različita pisaća stola bila su ozbiljno oštećena, s mnoštvom rupica, neravnim plohama i kemijskom olovkom ispisanim grafitima. Otpisani! A ja odmah u jednom od njih prepoznala glavnu zvijezdu prezentacije, lallalallalalaaaaaaaa…..!

DSC04892     

DSC04893          DSC04894

Podlogu sam ručno brusila sve do “korijena” drva, i to me je neponovljivo iskustvo natjeralo da sebi čvrsto obećam električnu brusilicu za Božić. Ošamut gessom, upala mišića, oguljeni nokti i prašina u grlu i nosu koju još osjećam pod zubima bili su moja stvarnost prošlog tjedna.

DSC04896          DSC04899

Veliki povratak Otpisanog dogodio se danas, na besplatnoj prezentaciji u Art Shop-u, uz prisustvo mnogobrojnih svjedoka; stvarno mi nije bilo žao svog truda i vremena koje sam posvetila pripremi, koja je ipak najbitnija… Totalni preobražaj  pomoću 3D shabby-ja, cracking paste  i nezaobilaznog One Stroke Paintinga ;) Evo vam sličica, uživajte; ispričala bih vam još, ali  sam over and out, finito, gotova, hrk, zijev……

DSC05190 

 DSC05201 DSC05208

 IMAG0271

 IMAG0273

IMAG0276

Pin It

18 komentar(a):

  1. Aha, sad znas u cemu ja zivim po ceo dan :) Nego, hoces normalnu brusilicu ili onu vibracionu? :)))Tako cu si i ja moj sto (ako ga ikad/konacno preselim) ismirglati pa nacrtati nesto zeleno a vi cete se praviti da je statijaznam brsljan/mahovina/letece deteline :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Divim se uvijek i uvijek iznova tvom umijeću,ovaj stol prekrasno izgleda, meni bi trebalo 2 godine za takvu izradu istog:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, ostala sam bez riječi, prekrasan stol!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuuuuuuuu, kakav preobražaj! Stol izgleda fenomenalno. I zaista želim da ti se pod borom nađe brusilica, mislim, možeš ti i ovako, ali ipak, nije loše malo si pomoći.

    Lijep pozdrav :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tres! (pala na .... hm.... stražnjicu....). Stvarno me ostavilo bez teksta.

    OdgovoriIzbriši
  6. Isplatilo se "šmriglanje". Izgleda fenomenalno! Još i pkava uspod, nema bolje kombinacije, A OS "šećer na kraju" Pun pogodak.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ko se usudio da ovo otpiše? Ja sam upravo pretresla sve što su moji roditelji spremili za bacanje, jer smo i mi u fazonu renoviranja, i odlazim odmah da pravim to što sam zacrtala, dok nisu videli šta sam uradila.

    Stočići su za 10.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma što je malo prašine u grlu, upala mišića i koji iver u prstu prema ovom rezultatu? Zaista vrijedi svakog truda, prekrasno si to napravila!

    OdgovoriIzbriši
  9. Bome ti se sva muka isplatila, stol sjajno izgleda, svaka čast, stvarno si sjajna :)))

    OdgovoriIzbriši
  10. nemam riječi. no comment.
    sve presavršeno izgleda, od boje, preko 3D na kantunima, shabby izgleda pa do ruža na kraju!
    dobro da ga nije bacila! odnosno, dobro da si ga ti uzela ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Joooj,što ti zavidim na takvim komadima namještaja i OSP-u.Obožavam ga , za sada , samo gledati:))))))

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja sam očarana. totalno. izbaci prasinu iz nosa i usta. vrijedilo je.

    OdgovoriIzbriši
  13. Evo sam naknadno ubacila fotografije prije...Hvala svima na lijepim komentarima, ali to stvarno nije teško napraviti, ako imate dobar tonus mišića ;). @My Perfect Lounge - jedva čekam vidjeti ;)@Nely - naravno da bi!Samo kreni, brzo to ide ;)! a za OSP je već sve poznato - nikakav talent nije u pitanju, već samo mnogo vježbe.
    Drugi stol ću iza Nove Godine ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Kristina,
    svrati na moj blog pokupiti svoju nagradu
    http://carpe-diem-anamb.blogspot.com/2012/10/blog-award.html
    pozdrav, Ana

    OdgovoriIzbriši
  15. Na ovom primjeru se stvarno najbolje može vidjeti kako nešto na početku može izgledati jadno, a na kraju tako spektakularno!

    OdgovoriIzbriši