• OSP Radni listovi

    ONE STROKE PAINTING radni list: obostrani tisak, plastificirano. Uključuje prikaz svih poteza, vrstu kistova i popis korištenih boja. Autor: KRISTINA UVODIĆ OSCI-2

  • wOil "zelena revolucija"

    Veliko hvala svima koji su se družili s nama na današnjoj prezentaciji! Drago nam je čuti da vijesti o wOilsima putuju munjevitom brzinom-svi naši današnji posjetitelji bili su jako dobro "teorijski" upućeni, pa nam nije preostalo ništa drugo nego da vam i demonstriramo ove nevjerojatne i fenomenalne boje u praksi. Za 30-tak minuta nastala je ova slika sa svim osobinama klasičnog slikanja uljima, no nakon završetka kistove smo oprali-vodom! Prva, uvodna radionica u svijet wOilsa na rasporedu je već za nekoliko dana, a slijedi i mnogo novih...stay tuned

  • OSP G.K. M.Marulića Split

    Još jedna u nizu BESPLATNIH prezentacija ONE STROKE PAINTING tehnike, ovaj put u Gradskoj knjižnici Marka Marulića u Splitu.

  • Frankfurt Messe 2. put

    Jučer se vratih doma s puta. Po drugi put posjetila sam CreativeWorld u Frankfurtu, najveći europski i svjetski sajam u art & hobby svijetu. Sve što možete i ne možete zamisliti, već poznato i nepoznato, proizvedeno i tek zamišljeno, popularno i anonimno, profesionalno i amatersko došlo je u Frankfurt predstaviti se u gomili od više od 3000 izlagača i 100 000 posjetitelja...

  • HM gost: Jimmy Leslie

    Jimmyja sam primjetila prvi put u Frankfurtu prošle godine, 2012. , dok je sprejao po platnu višemetarsku sliku na najvećem štandu na sajmu i pravio vjerojatno najveći nered ikad viđen tamo. U trenutku kad sam ja prolazila, nije bilo posjetitelja oko njega, pa sam mogla neometano promatrati taj prizor...

Best Blogger Tips

Share

srijeda, 19. prosinca 2012.

Nikola vas časti!


Hmmmm….zašto me nije toliko dugo bilo na blogu? Odakle da krenem? Imam toliko toga za ispričati, kao i uvijek, prosinac je bio toliko prepun doživljaja, divnih novih ljudi koje sam upoznala, posla i životnih lekcija…A ja sam se, tako predvidljivo i poznato, malo i pogubila u svemu tome….Događaji su prohujali munjevitom brzinom, a ja ću se sad praviti kao da nisam primjetila cijeli taj vremenski propust i samo krenuti s pisanjem, kronološki i po redu, kako se sjetim. za one koje zanima ;)
Hmmmm….why have I been absent for so long on this blog? Where do I start from now? So many stories to tell, as always, December was so intensive, full of new wonderful people I’ve met  and experiences, work and life lessons.. And I have, so expectedly, lost myself a bit in all of this…All of them has passed so quickly, and now I’ll just pretend that I haven’t noticed the time lapse and keep on writing, cronologically, as much as I can remember, and for those who care ;)

Tradicionalno, 6. prosinca svake godine, u Art Shopu održavamo besplatnu prezentaciju “Nikola časti! “ Riječ je, naravno, o Nikoli iz “Art Shopa”, vlasniku, trgovcu, šoferu,dostavljaču, skladištaru i poreznom obvezniku, suprugu i ocu dvoje djece. Ovaj Nikola ne nosi svečanu odjeću, brada mu je nešto kraća ali jednako prosijeda, a frizura s većim zaliscima, nešto manje gusta i tek s naznakom težnje ka sijedoj nijansi. Trbuh- baš kako treba biti! Svetačke osobine čuva za odabrane, tek nakon što se čvrsto uvjeri da su ih zaslužili primiti, ali zato besplatne prezentacije, besplatne radionice i popust od 20 % za sve cijeli dan - ima! I naravno, slatkiše za svih ;)
Traditionally, on the  December 6th we have free presentation in “Art Shop” by the name “ Nikola treats” .  Nikola, who we talk about is shop owner, merchant, worker, driver, delivery boy, warehouseman, taxpayer, husband and father of two children. He doesn’t wear fancy clothing, his beard and hair are shorter, but as grey as they need to be, and his belly-just the right size! His holy characteristics are visible only to chosen ones, who showed him that they are valuable enough to receive them, but free gifts, workshops and presentations, 20 % discounts, candy- these are the things he shares to all!
1
2
Posebno sam počašćena što vam donosim fotografije svima nam dobro poznate blogerice LivesArt, alias Ljiljana Vesković, koja se ljubazno odazvala našem pozivu te tijekom čitavog događaja družila s nama i vrijedno bilježila trenutke stvaranja i druženja. Sigurna sam da ste odmah prepoznali profesionalniju kvalitetu fotografije i drugačiji pogled na situaciju ;) Hvala ti od srca, Lile!
I am truly honoured to present photographs taken by our  friend-blogger, very well known to all of us- LivesArt, alias Ljiljana Vesković, who was so kind to answer to our invitation to spend the entire  event with us, continuously caatching and recording all of the creative and gathering moments. I am sure you have noticed the difference regarding the quality of photos ( comparing to those you are used to see on this blog ;)) And the different perspective too! Thank you from the bottom of my heart, Lile!

Besplatna radionica održala se prije prezentacije, a prijave smo primali putem “najbržeg prsta”;). Tutorial o izradi ove ukrasne kuglice za bor možete pročitati u božićnom prilogu “Slobodne Dalmacije”.
DSC05941 DSC05923 DSC05924 DSC05925 DSC05926 DSC05927 DSC05928  DSC05930DSC05931 DSC05932 DSC05933 DSC05934 DSC05935 DSC05936 DSC05937 DSC05938 DSC05939 DSC05940
Free workshop was held before the presentation, and the quickliest appliants had a chance to learn how to make a christmas ornament. All of you who wish to make it yourself can read a tutorial  in christmas edition of “Slobodna Dalmacija”.Pin It

7 komentar(a):

  1. ja opet u krupnom planu :) a di nema mene ima bar malo moje jakne ili torbe. u kolazu ti ima i mojih slika

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja kad god vidim slike, kompletno se razocaram..Blago vama s' Nikolom :))Ako ti kazem da jos uvek bezuspesno trazim boje za tekstil, smejaces mi se..druge stvari necu ni da spominjem..

    OdgovoriIzbriši
  3. wow! Nemam rijeći. Bravo za Nikolu i tebi što si nam sve tako lijepo predočila. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. koliko krasote i dobrih vibracija na ovim fotkama <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja opraštam ti sve...čak dajem i verse i note :)) za ovu veselu družinu.

    OdgovoriIzbriši
  6. I mi smo guštali ovaj prosinac u tvojim predbožićnim radionicama, upoznali nove tehnike i medije,a posebno u zabavi i druženju koju nam je Nikola pripremio na svoj imendan!

    OdgovoriIzbriši