• OSP Radni listovi

    ONE STROKE PAINTING radni list: obostrani tisak, plastificirano. Uključuje prikaz svih poteza, vrstu kistova i popis korištenih boja. Autor: KRISTINA UVODIĆ OSCI-2

  • wOil "zelena revolucija"

    Veliko hvala svima koji su se družili s nama na današnjoj prezentaciji! Drago nam je čuti da vijesti o wOilsima putuju munjevitom brzinom-svi naši današnji posjetitelji bili su jako dobro "teorijski" upućeni, pa nam nije preostalo ništa drugo nego da vam i demonstriramo ove nevjerojatne i fenomenalne boje u praksi. Za 30-tak minuta nastala je ova slika sa svim osobinama klasičnog slikanja uljima, no nakon završetka kistove smo oprali-vodom! Prva, uvodna radionica u svijet wOilsa na rasporedu je već za nekoliko dana, a slijedi i mnogo novih...stay tuned

  • OSP G.K. M.Marulića Split

    Još jedna u nizu BESPLATNIH prezentacija ONE STROKE PAINTING tehnike, ovaj put u Gradskoj knjižnici Marka Marulića u Splitu.

  • Frankfurt Messe 2. put

    Jučer se vratih doma s puta. Po drugi put posjetila sam CreativeWorld u Frankfurtu, najveći europski i svjetski sajam u art & hobby svijetu. Sve što možete i ne možete zamisliti, već poznato i nepoznato, proizvedeno i tek zamišljeno, popularno i anonimno, profesionalno i amatersko došlo je u Frankfurt predstaviti se u gomili od više od 3000 izlagača i 100 000 posjetitelja...

  • HM gost: Jimmy Leslie

    Jimmyja sam primjetila prvi put u Frankfurtu prošle godine, 2012. , dok je sprejao po platnu višemetarsku sliku na najvećem štandu na sajmu i pravio vjerojatno najveći nered ikad viđen tamo. U trenutku kad sam ja prolazila, nije bilo posjetitelja oko njega, pa sam mogla neometano promatrati taj prizor...

Best Blogger Tips

Share

srijeda, 19. rujna 2012.

Nije onakva kakvom se čini…

 

Mislim da sam već nekoliko puta spomenula kako je jedna od mojih omiljenih akrilnih boja nijansa Payne’s gray. Nemaju je svi proizvođači akrilnih boja u svojoj ponudi, ali oni koji je imaju neka prime izraz moje duboke zahvalnosti. Meni je bila dostupna ona od Louvrea. Obožavam mogućnosti koju nudi ta naizgled crna, a zapravo totalno kameleonska boja, i način na koji u  različitim kombinacijama daje bogatu paletu efekata. Nešto o njoj možete pročitati i ovdje.

U posljednje vrijeme, međutim, varam dragu mi Payne’s gray s još jednom kameleonskom ljepoticom, folkartovom  Midnight. Obožavam kad me boja iznenadi! Obožavam kako svaki put izgleda drugačije. Obožavam kako je jedna kad je namažem samu u tankom sloju, druga kad je u debljem, treća kad je s nekom drugom bojom….U originalu je  nešto između duboko-tamno-ljubičaste i crne…ali da ne pričam previše dalje, prilažem dokaze:

DSC04796(1)

Boja tacne, ova tamna, je kombinacija Midnight i Taffy… u ovom duetu nema ni traga od njene ljubičaste prirode!

 

2409

Na  kutiji za vino odigrala je manju ulogu, i to tek na tamnijim bobicama crnog grožđa, onima u pozadini, u kombinaciji s True Blue i Night Sky, te na velikom listu pokraj bijelog grozda.

U slučaju da je odlučite potražiti, ljepotica izgleda ovako:

DSC04868

Znam da ništa od ovog što sam vam pričala ne možete nazrijeti gledajući njenu ambalažu, ali vjerujte mi na riječ: u bilo kojoj akrilnoj avanturi ova će vam nijansa izvrsno doći. Osim što nećete tako lako naći toliko tamno nijansiranu “noćnu” boju, a da ipak nije crna, uživat ćete u svakom trenutku otkrivajući kamo će vas sljedeći put odvesti. Nije onakva kakvom vam se može učiniti na prvi pogled. Više je od toga ;)

Pin It

3 komentar(a):

  1. Gle, zaista nije onakva kakvom se čini! Obožavam takve boje čak i kad kupujem odeću volim boju koja "nije onakva kakvom se čini".

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi se sviđa ta nepredvidivost boje,sada si me potpuno zaintrigirala da ju probam:)

    OdgovoriIzbriši
  3. super,ovakve je stvari dobro znati

    OdgovoriIzbriši